مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 13:352020-11-13اجتماعي

اجرای 116 کیلومتر برفروبی در محورهای کوهستانی گیلان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش برف 20 سانتیمتری در محور پونل - خلخال، گفت: طی دو روز گذشته 116 کیلومتر برفروبی در محورهای کوهستانی استان توسط راهداران صورت گرفته است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش برف 20 سانتیمتری در محور پونل - خلخال، گفت: طی دو روز گذشته 116 کیلومتر برفروبی در محورهای کوهستانی استان توسط راهداران صورت گرفته است.

فریبرز مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان طی دو روز گذشته، اظهار کرد: در پی بارش نخستین برف پاییزی که در تعدادی از محورهای کوهستانی استان گیلان به زمین نشست، راهداران استان نیز نخستین عملیات راهداری پاییزی را با برفروبی 116 کیلومتر از محورهای کوهستانی استان آغاز کردند.

وی افزود: بیشترین بارش های برف طی روز گذشته در محور پونل - خلخال از ارتفاعات شهرستان رضوانشهر با 20 سانتیمتر و اسالم به خلخال در حوزه شهرستان تالش با پنج سانتیمتر برف گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از بارش برف خفیف در محور آقچای - آستارا نیز خبر داد و تصریح کرد: در این راستا اکیپ های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اقدام به اجرای عملیات برفروبی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 116 کیلومتر برفروبی در محورهای کوهستانی گیلان

اجرای 116 کیلومتر برفروبی در محورهای کوهستانی گیلان