مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 14:402020-11-13پزشكي

تجربه همیاری مردم در دفاع مقدس الگویی برای مقابله با کرونا است


مشهد _ امام جمعه مشهد، تجربه همیاری مردم در دفاع مقدس را الگویی برای مقابله با کرونا دانست و گفت: مقابله با این ویروس تنها به وسیله دستگاه ها امکان پذیر نیست بلکه همه مردم باید کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهستیم، مقابله با این ویروس تنها به وسیله دستگاه ها امکان پذیر نیست بلکه همه مردم باید به میدان بیایند.

وی به فعالیت دو هزار مسجد به عنوان دو هزار پایگاه سلامت محله در استان اشاره کرد و افزود: بر این اساس هر 13 مسجد تحت نظر یک مسجد به عنوان سنگر سلامت و مرکز فعالیت های پزشکی و درمانی، درصدد تهیه دارو، پرستاری، معالجه و درمان هستند و اگر با مشاوره های پزشکی و حرکت های درمانی محلی، مسئله تمام نشد و نیاز به مراکز درمانی بالاتر بود، به وسیله آنان بیمار به بیمارستان ها و مراکز درمانی بالاتر معرفی شود.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه در مقابل رهنمودهای کلیدی رهبری، به شعارنویسی اکتفا کردیم، ادامه داد: بیش از 5 سال است که رهبری در برابر مشکلات معیشتی و اقتصادی و تهاجم ظالمانه دشمن در تحریم های ناروا، امر به اقتصاد مقاومتی فرمودند، ولی منویات ایشان فقط در تابلوها نوشته شد و دستگاه های مسئول یک طرح جامع و کاملی برای اقتصاد مقاومتی تدوین نکردند که اگر این کار انجام می شد، امروز دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه همیاری مردم در دفاع مقدس الگویی برای مقابله با کرونا است

تجربه همیاری مردم در دفاع مقدس الگویی برای مقابله با کرونا است