مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 15:002020-11-13اقتصادي

اقدام عاجل در حوزه مشاغل خانگی سیستان وبلوچستان با حمایت استانداری


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان بر اقدام عاجل در زمینه ایجاد مشاغلی که بازار خوبی دارند تاکید کرد و گفت: استانداری استان در این مسیر از طرح مشاغل خانگی حمایت خواهد کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان بر اقدام عاجل در زمینه ایجاد مشاغلی که بازار خوبی دارند تاکید کرد و گفت: استانداری استان در این مسیر از طرح مشاغل خانگی حمایت خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان در نشست هم اندیشی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بیان کرد: توسعه مشاغل خانگی در شرایط امروز یکی از راهبردهای مهم در ایجاد اشتغال است لذا باید جهت پایداری سازی این مشاغل توجه ویژه ای برای فروش در بازار این محصولات داشت.

ماندانا زنگنه سروش یادآور شد: نهادسازی و راهبری فعالین این حوزه بسمت ایجاد تشکل ها، در کنار پیگیری نیازهای قانونی این مشاغل می تواند شکوفایی بهتری را در چرخه اقتصاد استان رقم زند و امید است یک فرآیند نوین را در این مسیر با حضور جهاددانشگاهی شاهد بود تا اتصال های فعالیت های قبلی انجام شده در این حوزه را در آینده دید.

وی اظهار داشت: مطالعات قبلی اشتغال انجام شده در استان بیشتر پوشش دهنده مشاغل سنتی بوده است و نوآوری و ایجاد عناوین شغلی جدید، راهکارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام عاجل در حوزه مشاغل خانگی سیستان وبلوچستان با حمایت استانداری

اقدام عاجل در حوزه مشاغل خانگی سیستان وبلوچستان با حمایت استانداری