مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 15:202020-11-13سياسي

مسئولان برای کاهش فشارهای اقتصادی به مردم چاره اندیشی کنند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: گرانی های کاذب و غیرقابل توجیه زندگی مردم را دچار چالش و مشکلات بسیاری کرده است و باید برای آن چاره اندیشی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحضرت امام خامنه ای و تلاش های دانش بنیان و جهادی داخلی و توجه به توانمندی های کشور به ویژه جوانان است.

صفایی بوشهری افزود: فرهنگ کتابخوانی و هدیه و وقف کتاب و حمایت از منظومه تولید کتاب کار بزرگی است که موجب رشد دانش و فرهنگ جوامع خواهد شد.

بسیار مناسب است که در جامعه ارزشمند ایران به ویژه در شرایط کنونی موضوع کتابخوانی به دو صورت حقیقی و الکترونیک مورد توجه قرار گیرد و همگان به گسترش فرهنگ کتاب خوانی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی تاکید کرد: از تمامی مسئولان گرامی در سراسر ایران به ویژه استان ولایتمدار بوشهر تقاضا می کنم که به درخواست های مردم و نیازهای آنان توجه لازم نمایند تا گرفتاری و نیازهای مردمی را شنیده و برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: گرانی های کاذب و غیرقابل توجیه زندگی مردم را دچار چالش و مشکلات بسیاری کرده است.

در این باره باید مسئولان اجرایی و نظارتی تدبیر کارآمد و قاطع بیاندیشند و با یک مدیریت جمعی به اجرا درآورند و با متخلفان برخورد جدی و بازدارنده داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای کاهش فشارهای اقتصادی به مردم چاره اندیشی کنند

مسئولان برای کاهش فشارهای اقتصادی به مردم چاره اندیشی کنند