مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 16:052020-11-13سياسي

پروژه خلخال ـ کلور ـ درام فعال است/ دو برابر شدن اعتبار پروژه کلور ـ درام


پروژه خلخال کلور درام فعال است و علیرغم اظهار کذب در فضای مجازی 30 دستگاه ماشین آلات دراین پروژه در حال فعالیت است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو عصر امروز در بازدید از جاده خلخال ـ کلور ـ درام از فعال بودن این پروژه خبر داد و اظهار کرد: این پروژه با بیش از 30 دستگاه ماشین آلات از سوی شرکت پیمانکار جهاد نصر در حال فعالیت است.

وی افزود: مسیر خلخال ـ کلور ـ درام علاوه بر مسیر ارتباطی خلخال به استان گیلان و زنجان یک جاده موثر گردشگری و حمل و نقل برای استان اردبیل است.

استاندار اردبیل بیان کرد: مسیر این جاده بهترین مسیر بدون گردنه برای ارتباط با مرکز کشور بوده و در این پروژه بیش از یک صد پل کوچک و شش پل بزرگ احداث شده و یا در حال احداث است.

رییس شورای تامین استان با اشاره به اینکه اعتبار مصوب این پروژه 30 میلیارد تومان بوده گفت: در بحث سفر رییس جمهور بیش از 20 میلیارد تومان ابلاغ شده که تخصیص آن 60 درصد است و این مبلغ در اختیار پیمانکار طرح قرار خواهد گرفت.

  وی افزود: تلاش مسؤولان استانی و نماینده مردم خلخال و کوثر برای اخذ کامل اعتبارات است و از محل اعتبارات جهش تولید نیز برای دو شهرستان خلخال و پارس آباد و برای مسیرهای خلخال ـ کلور ـ درام و اردبیل ـ پارس آباد ـ سربند اعتباری ویژه اختصاص خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه خلخال ـ کلور ـ درام فعال است/ دو برابر شدن اعتبار پروژه کلور ـ درام

پروژه خلخال ـ کلور ـ درام فعال است/ دو برابر شدن اعتبار پروژه کلور ـ درام