مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 20:102020-11-13سياسي

تمدید یا لغو محدودیت فعالیت مشاغل گروه های 3 و 4 فردا مشخص می شود


دبیر ستاد مقابله با کرونا در مشهد گفت: تمدید یا لغو ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه های سه و چهار از سوی ستاد ملی کرونا هنوز ابلاغ نشده و در این خصوص فردا تصمیم گیری خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر ستاد مقابله با کرونا در مشهد گفت: تمدید یا لغو ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه های سه و چهار از سوی ستاد ملی کرونا هنوز ابلاغ نشده و در این خصوص فردا تصمیم گیری خواهد شد.

احمد ریواده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ممنوعیت فعالیت گروه های شغلی سه و چهار مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا برای شهرستان های با وضعیت قرمز و 25 مرکز استان از جمله خراسان رضوی از 14 آبان تا پایان روز 23 آبان ماه بوده و هنوز خبر جدیدی برای تمدید این موضوع به ما ابلاغ نشده است.

وی افزود: تمدید و اعلام محدودیت ها به عهده دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

محدودیت فعالیت مشاغل گروه های سه و چهار امشب به پایان می رسد، اما لغو یا تمدید محدودیت ها هنوز به ما ابلاغ نشده و در این خصوص با رسانه ای نیز مصاحبه ای انجام نداده ام.

تنها محدودیت جدیدی که در حال حاضر برای مشاغل وجود دارد، محدویت فعالیت گروه های شغلی دو، سه و چهار از ساعت 18 عصر به بعد است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در مشهد گفت: ستاد کرونای مشهد به طور مستقل مرجع اعلام محدودیت های کرونایی نیست و فقط محدودیت های ستاد ملی و استانی کرونا را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید یا لغو محدودیت فعالیت مشاغل گروه های 3 و 4 فردا مشخص می شود

تمدید یا لغو محدودیت فعالیت مشاغل گروه های 3 و 4 فردا مشخص می شود