مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 22:302020-11-13فرهنگي

تصویری از رخدادهای ملموس جامعه در «از سرنوشت»


یک منتقد سینما و تلویزیون معتقد است: کارگردان سریال «از سرنوشت» با بازی گیری خوب از بازیگران کم تجربه و استفاده درست از واقعیت ها و رخدادهای ملموس اجتماعی، - جبار آذین در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: فصل سوم مجموعه تلویزیونی از سرنوشت روایت داستان زندگی هاشم و سهراب،کودکان پرورشگاهی در دوران جوانی است.

این مجموعه در فصل نخست به کودکی، فصل دوم به نوجوانی و فصل سوم به جوانی دوکاراکتراصلی سریال می پردازد.

وی افزود: از سرنوشت، راوی قصه زندگی انسان هایی است که قربانی رخدادهای تیره خانوادگی و اجتماعی شده و برای ادامه زندگی به مراکز بهزیستی و سازمان های مرتبط با آن سپرده می شوند.

سرپرستی، مراقبت و پرورش کودکان بدون سرپرست توسط بهزیستی و خیران خداپرست،کودکان تحت پوشش آن ها را در مسیر تازه و متفاوتی برای رقم زدن سرنوشتشان به همت و یاری خود آنها قرار می دهد.

این منتقد اظهارداشت: در اغلب سریال های مشابه که بامضامین کودکان بدون سرپرست ساخته شده است، عمدتا به موضوع های آشنا و مکرر و غیر نوآور پذیرفته شدن بعضی از این کودکان از سوی برخی خانواده ها پرداخته شده و چگونگی ورود و زندگیشان در خانواده جدید، دستمایه داستان قرار گرفته است، ولی در سریال مخاطب پسند انسانی و عاطفی از سرنوشت، سازندگان آن کوشیده اند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویری از رخدادهای ملموس جامعه در «از سرنوشت»

تصویری از رخدادهای ملموس جامعه در «از سرنوشت»