مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 22:452020-11-13سياسي

درخواست رییس بیمارستان لقمان برای مقبره سران مشروطه


رییس بیمارستان لقمان از شهرداری تهران خواست تا برای تسریع در بازسازی و تکمیل طرح مرمت مقبره سران مشروطه توسط مدیریت شهری اقدام کند.

- رییس بیمارستان لقمان از شهرداری تهران خواست تا برای تسریع در بازسازی و تکمیل طرح مرمت مقبره "سران مشروطه" توسط مدیریت شهری اقدام کند.

به دنبال بازدید میدانی و انتشار گزارش ایسنا درباره آخرین وضعیت آرامگاه صور اسرافیل و ملک المتکلمین و تعدادی از شهدای قلم دوران مشروطه در توضیحی که نادر بابالار - مدیر امور اداری مرکز پزشکی ،آموزشی و درمانی لقمان حکیم - در توضیحی که در اختیار این خبرگزاری ایسنا قرار گرفته از همکاری کامل باسازمان زیبا سازی شهرداری تهران و شهرداری منطقه 11 برای صیانت از این مکان ارزشمند تاریخی خبر داد.

بنا بر اعلام از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 تهران، بابالار با بیان این که، از ابتدای اجرای پروژه مرمت و نگهداری مقبره سران مشروطه توسط سازمان زیبا سازی شهرداری تهران، شورای شهر و منطقه 11 برای به نتیجه رسیدن آن همکاری و مشارکت مستمر با مدیریت شهری داشته اند؛ گفت: هر گونه تغییر کاربری و تبدیل این مکان به پارکینگ تکذیب می شود و به هیچ وجه قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس بیمارستان لقمان برای مقبره سران مشروطه

درخواست رییس بیمارستان لقمان برای مقبره سران مشروطه