مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 04:352020-11-14ورزشي

«صفر» شدن درآمدهای مالی یک هیات استانی به دلیل «بیات» بودن سند!


پنج ماه از جابه جایی مدیریتی در هیات شطرنج استان گیلان می گذرد با این حال برای تغییر ماهیت این هیات و خارج کردن از حالت «ملک شخصی بیات» اقدامی صورت نگرفته است.

- پنج ماه از جابه جایی مدیریتی در هیات شطرنج استان گیلان می گذرد با این حال برای تغییر ماهیت این هیات و خارج کردن از حالت ملک شخصی بیات اقدامی صورت نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تغییر مدیریت هیات شطرنج استان گیلان خردادماه گذشته انجام شد که طی آن کیومرث بیات بعد از 12 سال از مدیریت این هیات کنار گذاشته شد و علیرضا یوسفی به عنوان سرپرست جای وی را گرفت.

فرهاد نیکوخصال سرپرست فدراسیون شطرنج در حالی تصمیم جا به جایی مدیریتی در یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین هیات های استانی گرفت که طبق آنچه به صورت قانونی و رسمی در اداره ثبت استان گیلان به ثبت رسیده، مدیریت هیات شطرنج این استان تا همیشه در اختیار کیومرث بیات است! در واقع بیات در اقدامی عجیب هیات شطرنج گیلان و ریاست آن را به صورت نامحدود به نام خود ثبت کرد.

این موضوع پیش از این در گزارشی با عنوان اطلاع رسانی شد.

با وجود گذشت چند ماه از این اطلاع رسانی و تغییراتی مدیریتی که محرض شدن این تخلفات یکی از دلایل آن بود اما هنوز اقدامی برای سرو سامان دادن به این وضعیت غیرقانونی انجام نشده و به همین دلیل تبعات مالی در این هیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صفر» شدن درآمدهای مالی یک هیات استانی به دلیل «بیات» بودن سند!

«صفر» شدن درآمدهای مالی یک هیات استانی به دلیل «بیات» بودن سند!