مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 04:452020-11-14سياسي

برخی سلایق سیاسی از مشارکت پایین در انتخابات بدشان نمی آید


برخی سلایق بدشان هم نمی آید که انتخابات 1400 با مشارکت کم صورت بگیرد تا بی دردسر کاندیدای خود را راهی پاستور کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک فعال سیاسی اصول گرا گفت: برخی سلایق بدشان هم نمی آید که انتخابات 1400 با مشارکت کم صورت بگیرد تا بی دردسر کاندیدای خود را راهی پاستور کنند.

جواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا درخصوص شرایط انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهار کرد: در شرایط فعلی انتخابات با چالش های بسیار جدی و اساسی مواجه است.

هر چند که انتخابات همیشه مهم بوده و در نظام های دموکراتیک انتخابات تعیین کننده است اما وخامت شرایط اقتصادی و وجود فاصله، فقر، فساد، تبعیض، نابرابری ها، تورم لجام گسیخته و آشفته بازارهایی که به وجود آمده باعث نارضایتی مردم شده است.

این فعال سیاسی در خصوص احتمال معرفی کاندیدای حزبی در جبهه اصول گرایان تصریح کرد: ما در کشورمان احزاب قدرتمند و فراگیر نداشته ایم و با شرایطی که پیش می رود در آینده هم چشم انداز روشنی برای تقویت احزاب وجود ندارد و اراده ای هم برای تقویت احزاب پس از فروپاشی حزب جمهوری اسلامی در کشور وجود ندارد.

کاندیداها حزب گریزی را یک ارزش تلقی می کنند آرین منش اضافه کرد: همه روسای جمهور کشور در طول 40 سال گذشته افتخار می کرده اند که عضو هیچ حزبی نیستند و یعنی حزب گریزی را یک ارزش تلقی می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی سلایق سیاسی از مشارکت پایین در انتخابات بدشان نمی آید

برخی سلایق سیاسی از مشارکت پایین در انتخابات بدشان نمی آید