مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 05:152020-11-14اقتصادي

فریاد تولید کنندگان شن و ماسه در کهگیلویه و بویراحمد؛ زنده ذلیل شده ایم+فیلم و تصویر


برخی تولید کنندگان شن و ماسه در کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از مسوولان استان که توجهی به تولید ندارند و قیمت ها را به دلخواه بالا و پایین می آورند معتقدند قیمت شن و ماسه در سایر نقاط کشور منطقی بوده و در استان ما بدون در نظر گرفتن هزینه تولید قیمت ها .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج داستان شن و ماسه در استان کهگیلویه و بویراحمد آن قدر پیچیده و درهم شده که نوشتن و گفتن از آن به وقت طولانی نیاز دارد داستانی پر ابهام و پیچیده که تاکنون علی رغم برگزاری جلسات مختلف و صرف صدها ساعت وقت نتیجه چندانی نداشته، داستانی پر حاشیه که از اواخر دولت دهم و توسط سید حسین صابری استاندار وقت در برخورد با واحدهای متخلف رودخانه ای رقم خورد.

قصه پر غصه ای که یک روز درگیر مکان تولید گردید زیرا سرنوشت رودخانه بشار با آن گره خورده بود و سپس از رودخانه به کوه منتقل شد و دوباره مشکلات زیست محیطی ایجاد کرد و امروز هم نحوه قیمت گذاری آن دردسرساز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس درست بعد از آن که موضوع جابجایی واحدهای شن و ماسه در استان تا حدودی سر و سامان یافت بحث بر روی قیمت ها بالا گرفت و تا امروز حاشیه های مربوط به قیمت ها ادامه دارد.

از یک طرف دولتی ها معتقدند که باید قیمت شن و ماسه تغییر پیدا نکند تا مردم ناراضی نشوند اما از آن سوی قضیه تولید کنندگان شن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد تولید کنندگان شن و ماسه در کهگیلویه و بویراحمد؛ زنده ذلیل شده ایم+فیلم و تصویر

فریاد تولید کنندگان شن و ماسه در کهگیلویه و بویراحمد؛ زنده ذلیل شده ایم+فیلم و تصویر