مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 05:252020-11-14اقتصادي

خسارت های حذف سهمیه بندی و شوک بنزینی دولت به کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اما طیف مذکور به دلایل کاملاً روشن، هیچ علاقه ای به مرور فهرست طولانی سوءتدبیر های خسارت بار خود ندارند و سعی می کنند از بازخوانی این موارد بگریزند یا با جنجال، - مقامات دولت و رسانه ها و احزاب حامی آن، این روزها درباره خیلی چیزها حرف می زنند چنانکه از کاه آمدن احتمالی بایدن به جای ترامپ، کوه فرصت می تراشند(!) حتی آقای روحانی گفت مردم شیرینی مذاکرات با دنیا را در سال 95 و 96 چشیدند و نباید در این مسیر (مذاکره) فرصت سوزی کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اما طیف مذکور به دلایل کاملاً روشن، هیچ علاقه ای به مرور فهرست طولانی سوءتدبیر های خسارت بار خود ندارند و سعی می کنند از بازخوانی این موارد بگریزند یا با جنجال، به فراموشی بسپارند.

یک نمونه بزرگ و تلخ، حذف چهارساله سهمیه بندی بنزین و کارت سوخت و سپس احیای مجدد آن در قالب یک شوک بزرگ اقتصادی، سیاسی و امنیتی به کشور بود.

نیمه شب 23 آبان، سالگرد غافلگیر کردن مردم با خبر سه برابر شدن قیمت بنزین در آن نیمه شب کذایی بود و امروز، سالگرد همان جمعه ای است که آقای روحانی مدعی شد خودش هم در آن روز (جمعه) از گران شدن بنزین و بازگشت سهمیه بندی با خبر شده است! چهار سال حذف سهمیه بندی سوخت، موجب افزایش مصرف و قاچاق تا بیست میلیون لیتر در روز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت های حذف سهمیه بندی و شوک بنزینی دولت به کشور

خسارت های حذف سهمیه بندی و شوک بنزینی دولت به کشور