مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 05:302020-11-14فرهنگي

طلوع «خورشید» بر زمین سرد سینمای کودک / کاش مدیران فرهنگی به خودشان بیایند!


فاطمه قربانی رضوان؛ کودک و نوجوان، ژانری پرطرفدار در سینمای جهان و خاموش و کم توجه در سینمای ایران.

مجید مجیدی، - طلوع خورشید بر زمین سرد سینمای کودک / کاش مدیران فرهنگی به خودشان بیایند! مجید مجیدی در این فیلم می توانست به راحتی از آلودگی ها و مشکلات بیشتر که دامن گیر کودکان و نوجوانان است سخن بگوید، اما از این کار صرف نظر می کند و تنها به گوشه ای از مشکلات می پردازد و اجازه می دهد که حداقل روزنه ای برای جریان نور خورشید باقی بماند.

گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو- فاطمه قربانی رضوان؛ کودک و نوجوان، ژانری پرطرفدار در سینمای جهان و خاموش و کم توجه در سینمای ایران.

مجید مجیدی، اما کارگردان خوش نام و موفقی است که سال هاست چراغ سینمای کودک را روشن نگاه داشته و این بار با خورشید کودکان را دوباره به اسکار برده.

بتمن، هری پاتر، مردعنکبوتی، کیتی و هزارویک شخصیت سینمایی و داستانی که سال هاست کمتر کودکی در ایران پیدا می شود که حداقل یکی از آن ها را نشناسد.

بچه هایی که قهرمان دنیایشان را ازبین این شخصیت ها انتخاب می کنند و دوست دارند اتاقشان را با عروسک ها و پوستر های آن ها پر کنند.

همان کودکان و نوجوانانی که درست چند سال بعد باید به عنوان حافظان فرهنگ ایرانی در جامعه حضور پیدا کنند، اما مهجور ماندن سینمای کودک در ایران آن ها را به سمت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلوع «خورشید» بر زمین سرد سینمای کودک / کاش مدیران فرهنگی به خودشان بیایند!

طلوع «خورشید» بر زمین سرد سینمای کودک / کاش مدیران فرهنگی به خودشان بیایند!