مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 05:352020-11-14سياسي

ثبت نام رایگان یک هفته ای در کتابخانه های کرمانشاه


مدیرکل کتابخانه های استان کرمانشاه از ثبت نام رایگان یک هفته ای در کتابخانه های کرمانشاه به مناسبت هفته کتابخانی خبر داد.

- معصومه حسنی خونسار صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب خوانی از امروز 24 آبان ماه الی 30 آبان عضویت در کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه رایگان است و مردم می توانند به صورت اینترنتی ثبت نام نمایند.

وی با اشاره به برنامه های هفته کتاب خوانی افزود: نشست کتاب خوان، جلسات مشاوره، معرفی کتاب، قصه گویی شبانه برای کودکان و نقد و بررسی کتاب و سایر فعالیت های جنبی کتابداران از جمله برنامه های در نظر گرفته شده است و همه این برنامه ها به مجازی برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های استان کرمانشاه بیان کرد: امسال به دلیل محدودیت های کرونایی نشست تخصصی تحلیل و بررسی کتاب عرفان هنری انسان به مناسبت سالگرد درگذشت آیت الله نجومی در فضای مجازی برگزار می شود.

خونسار با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه های ارزشمند هفته کتاب خوانی جمع آوری کتاب های اهدایی مردم است تصریح کرد: مردم می توانند کتاب های اهدایی خود را از طرق تماس با نهاد کتابخانه ها بدون مراجعه به کتابخانه درب منزل تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام رایگان یک هفته ای در کتابخانه های کرمانشاه

ثبت نام رایگان یک هفته ای در کتابخانه های کرمانشاه