مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 05:452020-11-14اقتصادي

قیمت مواد اولیه پلاستیک هفتگی افزایش می یابد


عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز، تورم شدید نهاده های تولید را مهم ترین چالش صنایع پلاستیک دانست و گفت: ما باید به سوی تولید مواد اولیه ای حرکت کنیم که نمونه آن در دنیا نیست یا کمتر تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجید غیاثی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه فعالیت صنعت پلیمر از سال 1344 و با تاسیس شرکت پولیکای کرج وابسته به پتروشیمی آبادان در استان البرز پایه ریزی شد، گفت: در کنار شروع این فعالیت، صنایع کوچک، متوسط و بزرگ این صنعت نیز در البرز پا گرفت و پلیمر استان به مروز توسعه یافت تا به زمان کنونی رسید.

این عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز تاکید کرد: در حال حاضر نیز، صنایع تکمیلی صنعت پتروشیمی که صنایع پلاستیکی هستند به دو بخش وابستگی دارند، یک مورد خود صنعت پتروشیمی است که بابت خرید مواد اولیه تولید داخل و همچنین تولیدات خارجی صنعت پلیمر به آن وابسته است؛ در این میان خیلی از مواد اولیه مورد نیاز این صنعت نیز در ایران تولیدی ندارد و باید از خارج کشور وارد شود.

وی بیان کرد: از نظر اشتغال زایی نیز صنعت پلاستیک جزو برترین صنایع است؛ در این صنعت به صورت کارگاهی و با سرمایه اندک می توان کار کرد و برای حدود 20 نفر اشتغال زایی داشت، البته تحقق این مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مواد اولیه پلاستیک هفتگی افزایش می یابد

قیمت مواد اولیه پلاستیک هفتگی افزایش می یابد