مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 05:552020-11-14سياسي

تولید بسته های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه تهران


معاون دانشجویی دانشگاه تهران از تولید بسته های آموزشی پیشگیری از اعتیاد خبر داد و گفت: ما آمادگی هرگونه همکاری اعم از آموزشی و پژوهشی با کشورهای عضو اکو در راستای پیشگیری از اعتیاد را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، سعید حبیبا در دوره آموزشی آنلاین تربیت کادر متخصص پیشگیری اولیه از اعتیاد ویژه کشورهای عضو سازمان همکاری های اقتصادی اکو گفت: این دوره آموزشی با مشارکت سازمان همکاری اقتصادی اکو و ستاد مبارزه با مواد مخدر و دانشگاه تهران برگزار می شود.

رویکرد پیشگیری از اعتیاد و نقش متخصصان آموزش دیده در این حوزه را می توان از عناصر کلیدی برشمرد که لازم است در هر کشوری به صورت نهادینه به آن پرداخته شود و زمینه کسب دانش و مهارت حرفه ای در این عرصه نیز فراهم آید.

حبیبا تبادل دانش و تجربه های بین المللی را از جمله سرعت دهنده های این رویکرد دانست و افزود: ابتکار بین المللی و پروژه مشترک بین سازمان همکاری اقتصادی اکو، ستاد مبارزه با مواد مخدر و دانشگاه تهران فرصتی جهت هم افزایی دانش و تمرین تعهد و مسئولیت جمعی برای مواجهه خردمندانه با پدیده اجتماعی اعتیاد است.

بنابراین امیدواریم کارگاه آموزشی یک روزه تربیت کادر متخصص فرصتی برای فراهم کردن دانش تخصصی در این حوزه باشد و با مشارکت صاحب نظران دستاوردهای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بسته های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه تهران

تولید بسته های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه تهران