مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 06:302020-11-14ورزشي

وضعیت طلاق در استان سمنان نگران کننده ست


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، وضعیت طلاق در این استان را نگران کننده خواند و گفت: تکالیف معاونت جوانان این اداره کل در این بخش بیش از آنکه ناظر به پیشگیری از طلاق باشد ناظر به ازدواج و تحکیم بنیان های خانواده است.

- ایسنا/سمنان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، وضعیت طلاق در این استان را نگران کننده خواند و گفت: تکالیف معاونت جوانان این اداره کل در این بخش بیش از آنکه ناظر به پیشگیری از طلاق باشد ناظر به ازدواج و تحکیم بنیان های خانواده است.

مصطفی مرادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: جایگاه استان سمنان در بحث طلاق جایگاه مناسبی نیست و آمارها در این بخش نگران کننده است.

وی با بیان اینکه دستگاه تخصصی در حوزه طلاق، بهزیستی است خاطرنشان کرد: عمده وظایف، تکالیف و برنامه های حوزه جوانان ما در حوزه ازدواج و کمک به بنیان خانواده ها و خصوصا زوج های جوان است.

وی به برنامه های حوزه جوانان این اداره کل در بحث ازدواج پرداخت و افزود: در یک سال گذشته بیش از 150 کارگاه آموزشی با هدف کمک به تحکیم خانواده ها با اولویت آموزش های پیش از ازدواج در استان برگزار شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان از فعالیت چهار مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در سطح استان خبر داد و گفت: مجوز این مراکز مشاوره از سوی اداره کل ورزش و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت طلاق در استان سمنان نگران کننده ست

وضعیت طلاق در استان سمنان نگران کننده ست