مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 06:402020-11-14ورزشي

سرمربی تیم بسکتبال زنان قزوین: فشردگی لیگ به دختران بسکتبال آسیب می زند


افسانه حسن نایبی می گوید انجام دو مسابقه در کمتر از 24 ساعت و بدون زمان لازم برای ریکاوری، ورزشکاران را با آسیب مواجه می کند.

- سرمربی تیم بسکتبال زنان قزوین: فشردگی لیگ به دختران بسکتبال آسیب می زند افسانه حسن نایبی می گوید انجام دو مسابقه در کمتر از 24 ساعت و بدون زمان لازم برای ریکاوری، ورزشکاران را با آسیب مواجه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته اول لیگ برتر بسکتبال زنان در گروه دوم مسابقات طی روزهای 22 و 23 آبان ماه انجام شد و 6 تیم حاضر در این گروه دو بازی انجام دادند.

شورا و شهرداری قزوین نیز که از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده است در هر دو بازی خود مقابل تیم های مولتی کافه مشهد و نوشت افزار کنکو به پیروزی رسید.

افسانه حسن نایبی، سرمربی شورا و شهرداری قزوین در مورد عملکرد تیم خود در این مسابقات به ایسنا گفت: در بازی اول مقابل مولتی کافه مشهد قرار گرفتیم که به همراه ما از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده است.

با این حال تیم بسیار خوبی است و در ترکیب جدید خود از چند بازیکن تهرانی استفاده کرده اما بازیکنان ما خوب و هماهنگ عمل کردند و بازی را با اختلاف بردیم.

در دیدار دوم هم به مصاف نوشت افزار کنکو رفتیم و در تمام بازی حدود 20 امتیاز جلو بودیم اما اختلاف کم شد و در نهایت با اختلاف 4 امتیاز برنده شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم بسکتبال زنان قزوین: فشردگی لیگ به دختران بسکتبال آسیب می زند

سرمربی تیم بسکتبال زنان قزوین: فشردگی لیگ به دختران بسکتبال آسیب می زند