مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 06:452020-11-14فرهنگي

تخفیف 40 درصدی «به نشر» همزمان با هفته کتاب


مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از ارائه تخفیف 40 درصدی بیش از2500 عنوان کتاب از ناشران مختلف همزمان با طرح پاییزه کتاب در فروشگاه های این مجموعه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین سعیدی گفت: بیش از 2500 عنوان کتاب از حدود 200 ناشر در مدت زمان طرح پاییزه کتاب در فروشگاه های انتشارات آستان قدس رضوی با 40 درصد تخفیف عرضه می شود.

وی با اشاره به اینکه 20درصد از این تخفیف مربوط به طرح پاییزه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: 20درصد دیگر توسط انتشارات آستان قدس رضوی به این تخفیف اضافه و مجموعا مشتری می تواند با 40 درصد تخفیف خرید کند.

سعیدی با اشاره به اینکه در این لیست آثار ارزشمندی وجود دارد، گفت: آثاری از بنیاد پژوهش های اسلامی ، موسسه آفرینش ها و موسسه جوانان از ناشران آستان قدس رضوی در این لیست عرضه می شود.

وی همچنین ادامه داد: کتاب هایی نیز از ناشرانی همچون امیرکبیر، ابراهیم هادی، اسم، امام موسی صدر،آبرنگ، بنیاد پژوهش های قرآنی حوزه و دانشگاه، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بنیاد حکمت اسلامی صدرا، بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، بنیاد نهج البلاغه، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، جمکران، سپیده باوران، سوره مهر و کانون اندیشه جوان در این لیست وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 40 درصدی «به نشر» همزمان با هفته کتاب

تخفیف 40 درصدی «به نشر» همزمان با هفته کتاب