مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 07:102020-11-14دانش

انتقاد معاون آموزشی وزارت بهداشت به پذیرش بالای دانشجوی پزشکی


علی رغم اینکه امسال سازمان سنجش؛ دانشجویان پزشکی را به صورت متمرکز به دانشگاه ها تخصیص داد اما به پذیرش بالای دانشجوی پزشکی انتقاد جدی داریم.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: علی رغم اینکه امسال سازمان سنجش؛ دانشجویان پزشکی را به صورت متمرکز به دانشگاه ها تخصیص داد اما به پذیرش بالای دانشجوی پزشکی انتقاد جدی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه 138 ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

دکتر علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: باید سیاست های جامعی برای کنکور هم قبل از ورود به دانشگاه و هم برای بعد از ورود به دانشگاه در نظر گرفته شود.

وی افزود: تب پزشک و مهندس شدن در جامعه هر روز داغ تر می شود و برای رفع آن باید چاره ای اندیشید و در نهادهای فرهنگی مثل صدا و سیما و.

باید در این زمینه کمک کنند.

حقدوست خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد زیادی از دانشجویان پزشکی در دانشگاه رسوب کرده اند و قادر به طی مراحل تحصیل نیستند و باید به این مسئله توجه کرد که نباید دانشجویان با کیفیت های مختلف در دانشگاه وارد شوند که از توان علمی لازم برای اخذ مدرک برخوردار باشند و در دانشگاه ها باقی بمانند زیرا ورود آنها به جامعه پزشکی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد معاون آموزشی وزارت بهداشت به پذیرش بالای دانشجوی پزشکی

انتقاد معاون آموزشی وزارت بهداشت به پذیرش بالای دانشجوی پزشکی