مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-14سياسي

تب پزشک و مهندس شدن در جامعه داغ تر می شود/باید چاره ای بیندیشیم


معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تب پزشک و مهندس شدن در جامعه داغ تر می شود، گفت: باید سیاست های جامعی برای کنکور هم قبل از ورود به دانشگاه و هم برای بعد از ورود به دانشگاه در نظر گرفته شود.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تب پزشک و مهندس شدن در جامعه داغ تر می شود، گفت: باید سیاست های جامعی برای کنکور هم قبل از ورود به دانشگاه و هم برای بعد از ورود به دانشگاه در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر علی اکبر حقدوست در جلسه 138 ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور با تاکید بر اینکه باید سیاست های جامعی برای کنکور هم قبل از ورود به دانشگاه و هم برای بعد از ورود به دانشگاه در نظر گرفته شود، گفت: تب پزشک و مهندس شدن در جامعه هر روز داغ تر می شود و برای رفع آن باید چاره ای اندیشید و در نهادهای فرهنگی مثل صدا و سیما و.

باید در این زمینه کمک کنند.

دکتر حقدوست خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد زیادی از دانشجویان پزشکی در دانشگاه رسوب کرده اند و قادر به طی مراحل تحصیل نیستند و باید به این مسئله توجه کرد که نباید دانشجویان با کیفیت های مختلف در دانشگاه وارد شوند که از توان علمی لازم برای اخذ مدرک برخوردار باشند و در دانشگاه ها باقی بمانند زیرا ورود آنها به جامعه پزشکی برای مردم خطرناک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب پزشک و مهندس شدن در جامعه داغ تر می شود/باید چاره ای بیندیشیم

تب پزشک و مهندس شدن در جامعه داغ تر می شود/باید چاره ای بیندیشیم