مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 07:352020-11-14پزشكي

تعلل سازمان غذا و دارو در اجرای مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی


سازمان غذا و دارو، در حالی با ممنوعیت فروش دارو و مکمل های غذایی در بستر پلتفرم های آنلاین مخالفت می کند که شورای هماهنگی اقتصادی پیش تر با فروش و تحویل دارو به روش الکترونیکی موافقت کرده است.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس: از زمان شیوع ویروس کویید-19 در ووهان چین تاکنون برابر آمارهای رسمی بیش از 50 میلیون نفر در سراسر جهان به آن مبتلا شده اند و بیش از یک میلیون و 270 هزار نفر نیز در جدال با این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در این میان بررسی وضعیت ایران نشان می دهد، از میان 738 هزار و 322 نفر مبتلا در کشور ، بالغ 40 هزار و 582 نفر از هم وطنان در اثر ابتلا به این بیماری هولناک جان باختند.

گزارش های اخیر وزارت بهداشت حاکی است، با شروع فصل پاییز آمار تجمعی قربانیان کویید-19 در کشور با شتاب بیشتری رو به فزونی است؛ تا جایی که در روزهای اخیر میزان مبتلایان به کرونا در هفته های اخیر با هدف کنترل و مدیریت بیماری کویید-19، محدودیت های تردد را سخت تر کرده تا جایی که اخیراً برای مسافرت های غیرضروری جریمه 500 هزار تومانی در نظر گرفته شده و کاهش زمان حضور کارکنان دستگاه های دولتی در ادارات در دستور کار قرار گرفته است.

اما عملکرد دستگاه های اجرایی در استفاده حداکثری از فضای مجازی برای کاهش ترددهای شهروندان چگونه بوده است؟ *چرا پیشنهاد وزارت بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل سازمان غذا و دارو در اجرای مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی

تعلل سازمان غذا و دارو در اجرای مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی