مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 07:402020-11-14پزشكي

پس انداز سلول های سلامتی


رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: سلول های بنیادی از راه های مختلفی تهیه می شود که یکی از آن ها سلول های بنیادی مغز استخوان و دیگری سلول های بنیادی خونی است که از بندناف و جفت جنین به دست می آید که این امکان در جهاددانشگاهی فراهم شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: سلول های بنیادی از راه های مختلفی تهیه می شود که یکی از آن ها سلول های بنیادی مغز استخوان و دیگری سلول های بنیادی خونی است که از بندناف و جفت جنین به دست می آید که این امکان در جهاددانشگاهی فراهم شده است.

جلال الدین صادقی، امروز شنبه 24 آبان در آستانه روز جهانی خون بندناف به رسانه های گروهی گفت: موضوع نگهداری و حفظ خون بند ناف از زمانی مطرح شد که فایده استفاده از سلول های بنیادی در درمان بسیاری از بیماری ها در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: سلول های بنیادی از راه های مختلفی تهیه می شود که یکی از آن ها سلول های بنیادی مغز استخوان و دیگری سلول های بنیادی خونی است که از بندناف و جفت جنین به دست می آید.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: تهیه سلول های بنیادین از نمونه خون بند ناف از جمله شیوه های نوینی است که از سال و 1998 حدود 8 سال پس از تاسیس نخستین بانک های ذخیره نمونه خون بندناف، در جهان رایج شده است، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس انداز سلول های سلامتی

پس انداز سلول های سلامتی