مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 07:452020-11-14اجتماعي

بارش پاییزه در 50 شهر و روستای سیستان و بلوچستان


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بارش های پاییزه که از عصر دیروز در بخش هایی از نیمه شمالی استان آغاز شده، تا پیش از ظهر امروز به بیش از 50 شهر و روستا گسترش یافته است.

- محسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: همانطور که انتظار می رفت از روز گذشته سامانه بارشی وارد سیستان و بلوچستان شد و از عصر فعالیت خود را در بخش هایی از نیمه شمالی استان آغاز کرد.

وی افزود: تا صبح امروز از 52 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی سطح استان بارندگی گزارش شده است که بیشینه بارش ها با مقدار 18.

5 میلی متر از اله آبادپبی زاهدان گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین از چاه رحمن زاهدان 18، درودی نرون خاش 17، نوک آباد خاش 13، اسلام آبادحصاروییه زاهدان و سنیب خاش 12، فرودگاه زاهدان 6.

2 و فرودگاه زابل 3.

8 میلی متر بارندگی گزارش شده است.

حیدری افزود: این سامانه بارشی تا صبح امروز شهرستان های، زابل، زهک، هیرمند، هامون، نیمروز، زاهدان، میرجاوه، ایرانشهر، خاش و سراوان را تحت تأثیر قرار داده و از ایستگاه های این شهرستان ها نیز بارندگی گزارش شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی این سامانه امروز نیز در استان فعالیت خواهد داشت و از اواخر روز و امشب رفته رفته از مرزهای شرقی استان خارج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش پاییزه در 50 شهر و روستای سیستان و بلوچستان

بارش پاییزه در 50 شهر و روستای سیستان و بلوچستان