مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 07:552020-11-14اقتصادي

رفع تصرف 148 مورد از اراضی ملی در ایلام


فرمانده یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 148 مورد رفع تصرف از اراضی ملی در کل استان صورت گرفته است.

- فریدون یاسمی فرمانده یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 148 مورد رفع تصرف از اراضی ملی با 268/782 متر مربع در کل استان و شهرستان ها با ارزش ریالی حدود 228میلیارد  صورت گرفته است.

وی افزود: تمام تلاش و توان خود را به منظور صیانت از اموال و زمین های دولتی به کار می گیریم تا دست زمین خواران را از تعدی به این اموال که متعلق به بیت المال است، کوتاه کنیم.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ایلام تصریح کرد: از هم استانی های عزیز  خواستاریم  چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم در این خصوص از طریق اداره کل راه وشهرسازی به عمل آورده و از خرید هر گونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

وی خاطر نشان کرد: مردم می توانند هرگونه اخبار و اطلاعات تخریب، تصرف در اراضی ملی در محدوده شهرها را به شماره  یگان حفاظت راه و شهرسازی ایلام  1656 اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ 970813


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 148 مورد از اراضی ملی در ایلام

رفع تصرف 148 مورد از اراضی ملی در ایلام