مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-14اقتصادي

افزایش آب بهای نخیلات در شرایط کاهش قیمت خرما منطقی نیست


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش نرخ آب بها علی رغم کاهش قیمت خرما و افزایش هزینه زندگی منطقی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، ابراهیم رضایی صبح امروز در جمع اهالی روستای زیارت اظهار داشت: مسؤولان شأن و جایگاهی جز خدمت به مردم ندارند و ضمن حمایت از مدیرانی که از مشکلات مردم گره گشایی می کنند، مقابل مدیرانی که کم کاری و اهمال کنند خواهیم ایستاد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف ما خدمت به مردم است، افزود: فشار اقتصادی زیادی به مردم وارد شده و این وضعیت حاصل تفکری است که حل همه مشکلات را در مذاکره با غرب می داند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسائل و مشکلات کشور راه حل دارد به شرطی که منافع مردم در اولویت مسؤولان قرار گیرد و شبانه روزی فعالیت کنند.

وی با با اشاره به مسائل کشاورزان بیان کرد: کانالهای زه کشی زیارت نیاز به لایروبی دارد و باید تلاش جدی برای رفع این معضل انجام شود.

رضایی با بیان اینکه افزایش نرخ آب بها علی رغم کاهش قیمت خرما و افزایش هزینه زندگی منطقی نیست، تاکید کرد: انتظار و خواسته ما بازگشت آب بها به نرخ قبل یا بخشودگی آن به کشاورزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آب بهای نخیلات در شرایط کاهش قیمت خرما منطقی نیست

افزایش آب بهای نخیلات در شرایط کاهش قیمت خرما منطقی نیست