مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 08:152020-11-14سياسي

چهل وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن در آذربایجان شرقی برگزار شد


چهل وسومین دوره مسابقات قرآن در آذربایجان شرقی در دو بخش خواهران و برادران به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور 11 نماینده استان برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی چهل وسومین دوره مسابقات قرآن در آذربایجان شرقی در دو بخش خواهران و برادران به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور 11 نماینده استان برگزار شد.

مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به دلیل مقابله با شیوع کرونا در استان ها برگزار شده و در آذربایجان شرقی نیز این مرحله از مسابقات، از 19 آبان آغاز شد.

بخش خواهران این دوره از مسابقات با حضور چهار نفر در 19 آبان در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شده و بخش برادران نیز با حضور هفت نفر از تاریخ 22 آبان در استدیو صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

مدیر کل اوقاف آذربایجان شرقی در این خصوص به ایسنا گفت: امسال به دلیل کرونا مجبور شدیم مسابقات را در استان ها، به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار کنیم.

حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی با بیان اینکه امسال هفت نماینده آقا و چهار نماینده از بانوان استان به مرحله کشوری راه یافته بودند، افزود: طبیعی است که وقتی مسابقات به صورت حضوری برگزار می شود شور و نشاط محافل قرآنی، پویایی خاصی را برای شرکت کنندگان ایجاد می کند، اما به دلیل شرایط کرونا، ناچار شدیم که این مسابقات با همکاری صداوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهل وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن در آذربایجان شرقی برگزار شد

چهل وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن در آذربایجان شرقی برگزار شد