مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-14ورزشي

شیمیدر قم صدرنشین لیگ برتر بسکتبال شد


تیم بسکتبال شیمیدر قم با کسب دو پیروزی بیش از 100 گل در پایان مرحله نخست مسابقات مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، صدرنشین گروه دوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، امسال 16 تیم در رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور حضور دارند که در دو گروه هشت تیمی با یکدیگر رقابت می کنند و بعد از پایان بازی های مرحله مقدماتی، رتبه تیم ها برای حضور در مرحله پلی آف مشخص خواهد شد.

در مرحله نخست بازی های مقدماتی که در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار شد، در گروه دوم که بازی های آن با حضور شیمیدر قم به انجام می رسد، چهار بازی به انجام رسید که با دو پیروزی شیمیدر مقابل نیروی زمینی و آینده سازان تهران همراه بود و ذوب آهن اصفهان نیز دو برد مقابل تیم های مس کرمان و شهرداری بندرعباس کسب کرد.

با توجه به نتایجی که در این مرحله رقم خورد، تیم شیمیدر قم به لطف پیروزی های پرگل خود با 4 امتیاز صدرنشین گروه دوم شد و تیم ذوب آهن اصفهان با امتیازی مشابه در مکان دوم جای دارد.

نتایج بازی های انجام شده در گروه دوم: شیمیدر قم 109 – 69 نیروی زمینی تهران آینده سازان تهران 62 – 107 شیمیدر قم ذوب آهن اصفهان 81 – 57 مس کرمان شهرداری بندرعباس 72 – 101 ذوب آهن اصفهان جدول رده بندی گروه دوم:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدر قم صدرنشین لیگ برتر بسکتبال شد

شیمیدر قم صدرنشین لیگ برتر بسکتبال شد