مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-14سياسي

90 درصد آنچه به عنوان آموزش مجازی ارائه می شود، آموزش مجازی نیست!


رییس انجمن یادگیری الکترونیکی ایران گفت: 90 درصد آنچه به عنوان آموزش الکترونیکی در کشور ارائه می شود آموزش الکترونیکی نیست یا تنها بخش کوچکی از ظرفیت های این حوزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی، سیدعلی اکبر صفوی، استاد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز در دوازدهمین نشست از مجموعه نشست های ایده پردازی از آموزش عالی کلاسیک به آموزش عالی الکترونیکی با موضوع تولید محتوای الکترونیکی گفت: یک دوره یادگیری الکترونیکی مطلوب، دوره ای است که هر فرد با داشتن یک رایانه یا ابراز الکترونیکی مشابه و دسترسی به شبکه بتواند به محتوای درسی، استادان و کارکنان و سایر دانشجویان دوره دسترسی داشته باشد و بدین ترتیب در زمان و مکان مناسب برای خود، آموخته ها و دانش کافی را دریافت کند.

وی ادامه داد: هدف اساسی از توسعه آموزش الکترونیکی، گسترش و تنوع بخشی به ظرفیت های آموزش عالی به کمک فناوری اطلاعات و ارتباطات و پاسخگویی به نیازهای آموزشی جامعه امروز و فردا با کیفیت و انعطاف پذیری بهتر و هزینه کمتر است.

وی اظهار داشت: با این که حدود 20 سال از راه اندازی اولین دانشگاه الکترونیکی کشور در شیراز می گذرد و طی این مدت با تأسیس انجمن یادگیری الکترونیکی و برگزاری 14 دوره کنفرانس تلاش زیادی را برای گسترش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد آنچه به عنوان آموزش مجازی ارائه می شود، آموزش مجازی نیست!

90 درصد آنچه به عنوان آموزش مجازی ارائه می شود، آموزش مجازی نیست!