مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 08:452020-11-14بين الملل

فعال سازی سامانه «گنبد آهنین» در تگزاس آمریکا


ارتش آمریکا اعلام کرد، دو سامانه موشکی «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی در پایگاه «فورت بلیس» ایالت تگزاس مستقر و فعال سازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که مردادماه سال جاری خبرها از توافق واشنگتن و تل آویو برای ایجاد خط تولید مشترک گنبد آهنین حکایت داشت، ارتش آمریکا حالا از تدارک خود برای استقرار و فعال سازی این سامانه در تگزاس خبر داد.

به نوشته وبگاه آمریکایی استرایپس ، ارتش آمریکا به منظور تست کردن گنبد آهنین رژیم صهیونیستی اعلام کرده آتش بار سامانه موشکی موجود در پایگاه نظامی فورت بلیس ایالت تگزاس را به سامانه گنبد آهنین مجهز کرد.

طبق گزارش این رسانه آمریکایی، تدارکات برای تست کردن سامانه گنبد آهنین مدتی است آغاز شده و قرار است با ایجاد تغییراتی روی سامانه تاد آمریکا این سامانه رژیم صهیونیستی امتحان شود.

در بیانیه ارتش آمریکا آمده است: به محض دریافت اولین سامانه، ارتش آموزش و الحاق گنبد آهنین به سیستم متحد پیکار ارتش را آغاز خواهد کرد .

طبق گزارش استرایپس، پیش بینی ها بر این است که سامانه گنبد آهنین طی سال آینده میلادی(2021) مورد تست های مکرر ارتش آمریکا قرار گیرد.

بنا بر این گزارش، آمریکا اولین سامانه گنبد آهنین را در ماه اکتبر از رژیم صهیونیستی دریافت کرد و قرار است دیگر تجهیزات این سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی سامانه «گنبد آهنین» در تگزاس آمریکا

فعال سازی سامانه «گنبد آهنین» در تگزاس آمریکا