مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 08:502020-11-14سياسي

نگاهی شتری به انتخابات الاغی و فیلی 2020!


شماره 866 روزنامه شریف متعلق به دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف منتشر شد.

- شماره 866 روزنامه شریف متعلق به دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا،سرمقاله این شماره با عنوان آموزه هایی از تفکر و روش کار و زندگی، در محضر دکتر علینقی مشایخی را محمدعلی اسماعیل زاده اصل نوشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، پسرها! دخترها! عاشق بشوید/ گفت وگو با دکتر علینقی مشایخی بعد از چهار دهه فعالیت در آموزش ، زنگ ها برای که به صدا درمی آیند!/ گزارشی از تماس با ورودی های جدید دانشگاه ، دوریم و بی خبر ، این یک بازی عادی نیست/ چهارمین دوره گیمین، کاملا مجازی ، خط پایان، الان نه/ گزارشی از مراسم نکوداشت چهار دهه فعالیت علمی دکتر علینقی مشایخی ، امنیت و اعتماد ، به عشق وطن/ نگاهی به زندگی علمی و اجرایی دکتر مشایخی ، آنچه از استاد آموختم ، دغدغه وطن ، برداشت از سیارک، بررسی در زمین از جمله مطالبی است که در این شماره می خوانیم.

استنفورد علیه ترامپ/ حال وهوای انتخابات آمریکا در دانشگاه استنفورد ، تاریخ وسط آجرهاست ، کالچر تا نکست یِر و نگاهی شتری به انتخابات 2020/ الاغی و فیلی چنین ناتوان، همان به که اشتر درآید میان عنوان مطالب دیگری است که در شماره 866 روزنامه شریف منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی شتری به انتخابات الاغی و فیلی 2020!

نگاهی شتری به انتخابات الاغی و فیلی 2020!