مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 09:002020-11-14اقتصادي

نماینده دادستان: آقایان 500 میلیارد تومان از اموال مردم را برده اند


سیزدهمین جلسه دادگاه متهم محمد امامی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

- سیزدهمین جلسه دادگاه متهم محمد امامی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»؛ رسیدگی به سیزدهمین جلسه دادگاه متهم محمد امامی و دیگر متهمان بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

در ابتدای جلسه متهم نادر دولتشاهی در جایگاه مخصوص قرار گرفت و گفت: ما قصد فراری دادن آقای پرویز نسترن تهرانی را نداشتیم بلکه او برای سفر به ترکیه رفته بود و البته بازگشت.

وی ادامه داد: من تمام حرف‌ها را به صورت دقیق زده‌ام و اگر باز هم بخواهید حرفهایم را می‌زنم از شما می‌خواهم که استعلام‌شرکت را بگیرید من درباره قیر هیچ اطلاعی ندارم.

در ادامه نماینده دادستان گفت: شما هم آقای امامی و هم فرزانه راد را دقیق می‌شناختید و می‌دانستید که تصمیم‌گیران و مدیران شرکت این افراد هستند.

وی ادامه داد: نادر دولتشاهی دستورات آقای فرزان راد را اجرا می‌کرده و کار او مالی بوده است و مسئولیت امور مالی فرزان راد را بر عهده داشته است و آقای دولتشاهی اداره چند شرکت کاغذی که مدیران بی‌بضاعت داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده دادستان: آقایان 500 میلیارد تومان از اموال مردم را برده اند

نماینده دادستان: آقایان 500 میلیارد تومان از اموال مردم را برده اند