مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-14اقتصادي

تحصیل مَجازی با اعمال شاقه در روستاهای فارس


در این روزهای سخت کرونایی بازار محرومیت ها در شهرستان های جنوبی استان فارس، همچنان گرم است و با وجود آمدن پاییز و در راه بودن زمستان، هر روز بر این گرما افزوده می شود.

- ایسنا/فارس در این روزهای سخت کرونایی بازار محرومیت ها در شهرستان های جنوبی استان فارس، همچنان گرم است و با وجود آمدن پاییز و در راه بودن زمستان، هر روز بر این گرما افزوده می شود.

این روزها و علیرغم تاکید هم بر ماندن در خانه و در ایامی که تاخت و تاز کرونا مدارس و کلاس های حضوری را تعطیل کرده است، نبود دسترسی مناسب به اینترنت، سر بسیاری از روستانشینان را گرم یافتن راهی برای جلوگیری از توقف تحصیل دانش آموزانشان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این میان، کوهپیمایی روزانه، مشقتی بر دشواری زندگی دانش آموزان ساکن روستای چاه طلا از توابع شهرستان خنج، افزوده است؛ کودکانی که برای دسترسی به اینترنت و شرکت در کلاس های غیرحضوری، مجبور هستند به همراه والدین یا به تنهایی، هر روز قله ای را فتح کنند!! در آنسوی خطه جنوب استان فارس و در روستای گاوبست بخش صحرای باغ توابع شهرستان لارستان هم دانش آموزان مجبور به فتح قله ها در ارتفاعات اطراف روستا هستند تا شاید در نقطه ای، به شبکه شاد متصل شوند و لبخند بر لبانشان نقش ببندد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل مَجازی با اعمال شاقه در روستاهای فارس

تحصیل مَجازی با اعمال شاقه در روستاهای فارس