مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-14دانش

تولید بسته های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، سعید حبیبا در دوره آموزشی آنلاین تربیت کادر متخصص پیشگیری اولیه از اعتیاد ویژه کشور های عضو سازمان همکاری های اقتصادی اکو گفت: - معاون دانشجویی دانشگاه تهران از تولید بسته های آموزشی پیشگیری از اعتیاد خبر داد و گفت: ما آمادگی هرگونه همکاری اعم از آموزشی و پژوهشی با کشور های عضو اکو در راستای پیشگیری از اعتیاد را داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، سعید حبیبا در دوره آموزشی آنلاین تربیت کادر متخصص پیشگیری اولیه از اعتیاد ویژه کشور های عضو سازمان همکاری های اقتصادی اکو گفت: این دوره آموزشی با مشارکت سازمان همکاری اقتصادی اکو و ستاد مبارزه با مواد مخدر و دانشگاه تهران برگزار می شود.

رویکرد پیشگیری از اعتیاد و نقش متخصصان آموزش دیده در این حوزه را می توان از عناصر کلیدی برشمرد که لازم است در هر کشوری به صورت نهادینه به آن پرداخته شود و زمینه کسب دانش و مهارت حرفه ای در این عرصه نیز فراهم آید.

حبیبا تبادل دانش و تجربه های بین المللی را از جمله سرعت دهنده های این رویکرد دانست و افزود: ابتکار بین المللی و پروژه مشترک بین سازمان همکاری اقتصادی اکو، ستاد مبارزه با مواد مخدر و دانشگاه تهران فرصتی جهت هم افزایی دانش و تمرین تعهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بسته های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه تهران

تولید بسته های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه تهران