مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 09:352020-11-14اجتماعي

پیش بینی جو نسبتاً پایدار و افزایش دما در خراسان رضوی


رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: انتظار داریم سیستم بارشی که در سطح خراسان رضوی فعال است تا عصر امروز از نوار شرقی استان خارج شده و جوی نسبتاً پایدار در استان داشته باشیم.

- یحیی قائنی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به وضعیت جوی هوای خراسان رضوی طی چند روز آینده، اظهار کرد: انتظار داریم سیستم بارشی که در سطح استان فعال است تا عصر امروز از نوار شرقی استان خارج شده و جوی نسبتاً پایدار در استان داشته باشیم.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: پیش بینی می شود که در نواحی سردسیر و کوهستانی استان مخصوصا در اوایل روز همراه با تشکیل مه و کاهش دید باشد.

وی با بیان اینکه به احتمال زیاد شاهد بارش برف، باران و کولاک نخواهیم بود، بیان کرد: دمای هوای مشهد روند افزایشی دارد، در 24 ساعت گذشته بیشترین بارندگی را در گناباد و کم ترین بارندگی را کاشمر داشته ایم.

قائنی پور ادامه داد: در 24 ساعت گذشته سردترین شهر خراسان رضوی با دمای صفر درجه قوچان و گرم ترین شهر داورزن با دمای 15 درجه بالای صفر بوده است.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: دمای هوای مشهد در سردترین ساعت امروز به چهار درجه و در گرم ترین ساعت به 9 درجه بالای صفر می رسد، میزان بارش در ایستگاه فرودگاهی مشهد 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی جو نسبتاً پایدار و افزایش دما در خراسان رضوی

پیش بینی جو نسبتاً پایدار و افزایش دما در خراسان رضوی