مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 09:352020-11-14سياسي

زمان برگزاری آزمون الکترونیکی تولیمو مشخص شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه ای را درباره تاریخ و نحوه برگزاری آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) دوره های 153، - یادآوری 1: متقاضیان لازم است منحصراً به مرکزی که در زمان ثبت نام آن را انتخاب نموده اند، مراجعه نمایند، و در سایر مراکز از آن ها آزمون به ­عمل نخواهد آمد.

یادآوری 2: متقاضیان برای شرکت در جلسه آزمون می­بایست ساعت: 7:30 صبح روز آزمون، به مرکز برگزاری که در زمان ثبت­نام انتخاب نموده ­اند مراجعه نمایند.

شروع فرآیند آزمون در ساعت 8:00 صبح روز برگزاری خواهد بود و متقاضیان می­بایست نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون در محل حوزه امتحانی مربوطه حضور داشته باشند، عدم حضور به ­موقع تا فرآیند آزمون و تأخیر بیش از 15 دقیقه منجر به لغو آزمون متقاضی خواهد شد.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای شرکت در آزمون: از آنجاییکه آزمون به ­صورت الکترونیکی و از طریق رایانه برگزار می­ شود، برای متقاضیان کارت ورود به جلسه آزمون پیش ­بینی نشده­ است و نیازی به ارائه کارت شرکت در جلسه آزمون در این روش نیست.

متقاضیان می­بایست با یک یا دو کارت شناسایی معتبر شامل: (کارت ملی هوشمند، شناسنامه عکس­دار جدید، گذرنامه، گواهینامه رانندگی و کارت پایان خدمت (برای آقایان))، به حوزه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری آزمون الکترونیکی تولیمو مشخص شد

زمان برگزاری آزمون الکترونیکی تولیمو مشخص شد