مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 09:552020-11-14سياسي

دوره آموزش روایتگری یادبود علمدار راویان برگزار می شود


دوره آموزش روایتگری یادبود علمدار راویان، زنده یاد عباس تیموری و ویژه رزمندگان و پیشکسوتان، بسیجیان فعال، طلاب و دانشجویان برادر در مشهد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دوره آموزشی روایتگری یادبود علمدار راویان، زنده یاد حاج عباس تیموری در مشهد به همت انجمن راویان فتح رضوی و مرکز حفظ آثار سپاه امام رضا(ع) برگزار می شود.

شرکت در این دوره که ویژه رزمندگان و پیشکسوتان، بسیجیان فعال، طلاب و دانشجویان برادر است، بعد از قبولی در مصاحبه اولیه امکان پذیر است.

مصاحبه اولیه شامل موضوعاتی همچون آشنایی با آثار و نظرات امامین انقلاب و نیز آثار منتشر شده در حوزه دفاع مقدس و شهدا و مقاومت، آشنایی با دفاع مقدس شهدای استان و کشور - عملیات ها و یادمان ها - کتب دفاع مقدس و .

، فن بیان و سخنوری می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این دوره روایتگری، باید دارای حداقل سن 20 و حداکثر 55 سال و تحصیلات فوق دیپلم به بالا یا مدرک معادل حوزوی را دارا باشند.

ارائه کپی شناسنامه و کارت ملی و دوقطعه عکس 4*3 و مدرک تحصیلی از جمله مدارک برای ثبت نام است که علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن 38533810 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزش روایتگری یادبود علمدار راویان برگزار می شود

دوره آموزش روایتگری یادبود علمدار راویان برگزار می شود