مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 09:552020-11-14اجتماعي

هوای یزد 6 درجه سردتر می شود


رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد از کاهش 4 تا 6 درجه ای دمای هوای استان در 24 ساعت آینده خبر داد.

- سید عباس میرحسینی در گفت و گو با خبرگزاری فارس از یزد، با اشاره به پیش بینی تغییرات جوی برای روزهای آینده در  یزد، اظهار کرد: طی 24 ساعته آینده دمای هوای استان یزد چهار تا شش درجه سانتی گراد سردتر می شود.

وی افزود: از عصر امروز با عبور زبانه های پر فشار از استان و کاهش تدریجی ابر، پیش بینی می شود هوای سرد در شب ماندگار شود.

رییس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی یزد گفت: در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هفته جاری با افزایش تدریجی ابر در ارتفاعات، احتمال بارش پراکنده به صورت باران در ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان وجود دارد.

میرحسینی تصریح کرد: در 48 ساعت گذشته بیشترین بارش ها در باجگان و قطروم شهرستان بافق به ترتیب با 46 و 33 میلی متر، در شهرستان تفت زردین 38، سخوید 37 و بنادکوک دیزه  35 میلی متر و چنار ناز در شهرستان خاتم 34 میلی متر و در شهرستان مهریز نیز بارش ها در سرو ارنان 32  و تنگ چنار 30 میلی متر گزارش شده است.

وی در پایان دمای امروز شهر یزد را هشت تا 14 درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان عنوان خاطرنشان کرد: شهرستان بافق با 18 درجه سانتیگراد گرم ترین و سبزدشت این شهرستان با دمای منفی سه درجه سرد ترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته بوده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای یزد 6 درجه سردتر می شود

هوای یزد 6 درجه سردتر می شود