مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 10:302020-11-14اقتصادي

کتابخانه استاندارد اسدآباد منتظر ابلاغ اعتبار است


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد با اشاره به پروژه کتابخانه استاندارد اسدآباد اظهار کرد: این طرح طی چند سال اخیر با پیشرفت فیزیکی 10 درصد غیرفعال بود که با اختصاص و ابلاغ بودجه این طرح شاخص شهرستان سرانجام پس از چند سال دوباره فعال می شود.

- ایسنا/همدان رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد با اشاره به پروژه کتابخانه استاندارد اسدآباد اظهار کرد: این طرح طی چند سال اخیر با پیشرفت فیزیکی 10 درصد غیرفعال بود که با اختصاص و ابلاغ بودجه این طرح شاخص شهرستان سرانجام پس از چند سال دوباره فعال می شود.

مهدی مرادیان تمجید در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این طرح طی چند سال اخیر با پیشرفت فیزیکی 10 درصد به صورت غیرفعال باقیمانده مانده بود که در ملاقات نماینده اسدآباد در شهریورماه امسال با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برای طرح فوق با تخصیص اعتباری افزون بر پنج میلیارد تومان موافقت شد و به طور قطع با اختصاص و ابلاغ این بودجه این طرح شاخص شهرستان سرانجام پس از چند سال دوباره فعال می شود.

وی در ادامه فضای کتابخوانی شهرستان اسدآباد را 1576 مترمربع و سرانه فضای کتابخانه ای شهرستان را به ازای هر 100 نفر جمعیت یک متر و 36 سانت برشمرد و مطرح کرد: با احداث و بهره برداری کتابخانه استاندارد اسدآباد قطعاً مشکل کمبود فضای کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه استاندارد اسدآباد منتظر ابلاغ اعتبار است

کتابخانه استاندارد اسدآباد منتظر ابلاغ اعتبار است