مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 10:502020-11-14سياسي

راهکارهای عملی دستیابی به حسن خلق در خانواده


مبلغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به راهکارهای عملی ایجاد حسن خلق در خانواده گفت: داشتن اخلاق نیک به ویژه با خانواده یکی از مهمترین و مقرب ترین عبادت ها محسوب می شود.

- محمد تقیان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه در قرآن بزرگترین صفتی که برای پیامبر بیان شده خلق عظیم هست، اظهار داشت: مهم ترین جایگاهی که اخلاق می تواند ظهور و بروز داشته باشد در خانواده است.

وی با اشاره به راهکارهای عملی برای ایجاد حسن خلق در خانواده ابراز داشت: نگاه تقدسی و عبادی به حسن خلق به عنوان گام اول در راه رسیدن به آن محسوب می شود؛ باید این مطلب را در میان مردم فرهنگ سازی کرد که حسن خلق خود یکی از مهم ترین، مقرب ترین و بزرگترین عبادات است.

مبلغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تاکید کرد: نماز و روزه جزو عبادات است اما باید این فرهنگ سازی در جامعه انجام شود که حسن خلق، کنترل خشم و مسائل اخلاقی نیز جزو موضوعات عبادی است؛ پیغمبر اسلام (ص) در این ارتباط می فرمایند که هر کس حسن خلق داشته باشد خدای متعال او را به مقام روزه گیر شب زنده دار می رساند.

وی با اشاره به روایتی دیگر از پیامبر مبنی بر اینکه چه بسا که بنده ای که هر چند عبادت او ضعیف باشد ولی با اخلاق نیک در آخرت به درجات بزرگ و منزلت های والایی دست پیدا می کند ، تاکید کرد: در گام اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای عملی دستیابی به حسن خلق در خانواده

راهکارهای عملی دستیابی به حسن خلق در خانواده