مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 10:552020-11-14سياسي

برگزاری نخستین نمایشگاه کتاب برخط در مازندران


ویژه برنامه های هفته کتاب امسال در مازندران نیز مانند سراسر کشور تحت تاثیر شیوع کرونا، ساختار متفاوتی نسبت به سال های گذشته گرفته و نخستین نمایشگاه کتاب استان هم قرار است در بستر فضای مجازی به صورت برخط برگزار شود.

- ایسنا/مازندران ویژه برنامه های هفته کتاب امسال در مازندران نیز مانند سراسر کشور تحت تاثیر شیوع کرونا، ساختار متفاوتی نسبت به سال های گذشته گرفته و نخستین نمایشگاه کتاب استان هم قرار است در بستر فضای مجازی به صورت برخط برگزار شود.

هفته پایانی آبان هر سال به مناسبت هفته کتاب برنامه های مختلفی در سراسر کشور برگزار می شود و معمولا علاوه بر برنامه های مختلف مرتبط با کتاب، دستگاه های حوزه فرهنگ در مراکز استان ها نیز نمایشگاه استانی کتاب را برپا می کنند.

سال گذشته نیز در همین روزها تدارکات برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب مازندران همراه با نمایشگاه مطبوعات استان در حال انجام بود که از 26 آبان تا یکم آذر در ساری برپا شد.

امسال اما ، به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری نمایشگاه وجود ندارد و بسیاری از رویدادهای مرسوم مرتبط با هفته کتاب و کتابخوانی هم برپا نمی شود.

با این حال برنامه های هفته کتاب تعطیل نشده و با تغییری در ساختار و برنامه ریزی هفته کتاب، امسال قرار است برنامه های مختلفی در مازندران به این من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین نمایشگاه کتاب برخط در مازندران

برگزاری نخستین نمایشگاه کتاب برخط در مازندران