مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 11:052020-11-14حوادث

کشف 30 فقره انواع سرقت در سمنان


فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 30 فقره انواع سرقت در شهرستان سمنان و دستگیری متهم آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار عبدالله حسنی گفت: سارق سابقه دار با اعتراف به 30 فقره انواع سرقت در شهرستان سمنان دستگیر شد.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت دینام کولر و لوازم و قطعات خودرو در شهرستان سمنان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان سمنان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به بررسی های میدانی و اطلاعاتی مأموران انتظامی در این رابطه گفت: در جمع بندی داده های به دست آمده، رد پای فردی سابقه دار در وقوع این جرائم کشف شد.

حسنی به تلاش گسترده و شبانه روزی پلیس در این خصوص اشاره کرد و گفت: متهم پس از شناسایی، در عملیاتی هماهنگ با همکاری عوامل کلانتری 11 شهدای این شهرستان دستگیر شد.

او تصریح کرد: مجرم برابر ادله محکم پلیسی به 30 فقره سرقت دینام کولر، مشاعات ساختمان و لوازم و قطعات خودرو در شهرستان سمنان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان انگیزه سارق از ارتکاب جرم را تأمین هزینه مصرفی مواد مخدر اعلام کرد و گفت: پرونده تکمیلی به همراه مجرم به مرجع قضایی ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 30 فقره انواع سرقت در سمنان

کشف 30 فقره انواع سرقت در سمنان