مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 11:152020-11-14سياسي

سیستم پایش تصویری در کهگیلویه و بویراحمد توسعه و بروز رسانی شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر توسعه و بروز رسانی سیستم پایش تصویری استان تاکید کرد و گفت: استفاده از تکنولوژی های هوشمند و بروز می تواند نقش موثری در پیشگیری از ارتکاب جرائم و نظارت بر آنها ایفا کند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر توسعه و بروز رسانی سیستم پایش تصویری استان تاکید کرد و گفت: استفاده از تکنولوژی های هوشمند و بروز می تواند نقش موثری در پیشگیری از ارتکاب جرائم و نظارت بر آنها ایفا کند.

احد جمالی در نشست کارگروه پایش تصویری استان افزود: بحث پایش تصویری حاکمیتی است و در راستای امنیت مردم است و برای توسعه نیاز به نظم، امنیت و آرامش داریم و مسئله هوشمندسازی به این مسائل کمک می کند و به موفقیت همه جانبه استان می افزاید.

وی با بر شمردن اهمیت پایش تصویری و با بیان اینکه، اختلال در پایش تصویری هم نوعی اختلال در امنیت است اظهارکرد: امروزه در دنیا بحران های مختلف طبیعی، اجتماعی و ناامنی ها از طریق همین پایش تصویری پیشگیری، کنترل و مدیریت می شود.

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مهم ترن دستاوردهای پایش تصویری در استان افزایش ضریب امنیت، کاهش جرایم، تخلفات و سرقت، کنترل و روانسازی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم پایش تصویری در کهگیلویه و بویراحمد توسعه و بروز رسانی شود

سیستم پایش تصویری در کهگیلویه و بویراحمد توسعه و بروز رسانی شود