مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 11:152020-11-14سياسي

یادمان 12 شهید سرافراز استان قم رونمایی شد


یادمان 12 شهید انقلاب ودفاع مقدس در ایام سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم با حضور جمعی از مسؤولان وخانواده معظم شهدا رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، یادمان 12 شهید انقلاب و دفاع مقدس در استان قم با حضور احمد حاجی زاده رییس کنگره شهدای استان قم، حجت الاسلام ذوالنور رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ موحد جانشین فرمانده سپاه استان قم، حجت الاسلام هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان قم، عبدالله جلالی رییس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر قم به همراه خانواده این 12 شهید عالی مقام در مجتمع امام خمینی گلزار شهدا برگزار شد.

احمد حاجی زاده رییس کنگره شهدای استان قم در این مراسم اظهار کرد: برای نشان دادن جلوه های ایثار و شهادت باید از حضور هنرمندان اهل فن بهره برد.

موسوی منش مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم نیز با اشاره به پروسه اجرایی ساخت یادمان شهدا در قم، بیان کرد: این موضوع از شهریور ماه در دستور کار قرار گرفت و از هنرمندان تقاضا کردیم که در کارگاه های شخصی خودشان نسبت به ساخت این آثار هنری اقدام کنند تا  پس از رونمایی در محل های تعیین شده در سطح شهر نصب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان 12 شهید سرافراز استان قم رونمایی شد

یادمان 12 شهید سرافراز استان قم رونمایی شد