مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 11:252020-11-14پزشكي

درمان بیماران کرونایی در منازل توسط آستان مقدس حسینی


آستان قدس حسینی، علاوه بر تهیه و توزیع بسته های معیشتی و راه اندازی مراکز درمانی پس از شیوع کرونا، اقدام به درمان بیماران کرونایی در منازل کرده؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، آستان قدس حسینی با شیوع کرونا در عراق اقدام به راه اندازی مراکز درمانی در شهرهای مختلف کرد و پس از عاشورای با کاهش تعداد مبتلایان به کرونا، فعالیت خود را در منازل بیماران کرونایی افزایش دادند.

بر همین اساس، پزشکان و کادر درمانی به همت آستان قدس حسینی در منازل بیماران کرونایی حضور یافته و ضمن بررسی سلامت آنها، به بیماران کرونایی خدمات ارائه می دهند؛ به طوری که در 3 ماه اخیر بیش از 5 هزار 500 بیماری کرونایی را درمان کرده و به بیش از 3 هزار و 282 نفر مشاوره پزشکی داده اند.

تیم پزشکی آستان قدس حسینی با انتقال تجهیزات پزشکی به منازل بیماران، سعی در آرامش خانواده ها و کاهش مبتلایان به کرونا دارند.

علاوه بر این، بیش از هشت هزار تماس با این مرکز گرفته شده و ضمن اعزام نیروهای درمانی به منازل بیماران کرونایی و افراد مشکوک به کرونا، روند درمان صورت پذیرفته است.

این فعالیت ها به گفته مسؤول درمانی عتبه حسینیه (ع) تا پایان کرونا ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عتبه حسینیه (ع) تاکنون بیش از 6 مرکز درمانی در کربلا، بغداد، اربیل و نجف راه اندازی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان بیماران کرونایی در منازل توسط آستان مقدس حسینی

درمان بیماران کرونایی در منازل توسط آستان مقدس حسینی