مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 11:352020-11-14فرهنگي

کتابخانه عمومی «فرهنگسرای استاد بهمن بیگی» شیراز گشایش یافت


کتابخانه عمومی فرهنگسرای استاد محمد بیگی از سلسله برنامه های افتتاحیه بیست و هشتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در شهر شیراز گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این کتابخانه با 6 هزار جلد کتاب و سالن مطالعه استاندارد با ظرفیت 80 نفر در جنوب شهر شیراز واقع در فرهنگسرای استاد محمد بهمن بیگی ظهر شنبه آغاز به کار کرد.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز در آیین گشایش این کتابخانه عمومی که با حضور حیدر اسکندرپور شهردار شیراز، بانو سکینه کیانی همسر زنده یاد بهمن بیگی، صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد، گفت: تمام تلاش و برنامه ریزی سازمان فرنگی شهرداری شیراز بر این متمرکز شد که کتابخانه عمومی فرهنگسرای بهمن بیگی درخور شأن و نام و پایتخت کتاب ایران، زنده یاد بهمن بیگی و همچنین بزرگ ترین فرهنگسرای جنوب ایران راه اندازی شود.

مرتضی جعفری ضمن قدردانی از خانواده زنده یاد کاظم چینی به خاطر اهدای کتاب به این مجموعه گفت: همسر زنده یاد چینی کتابخانه شخصی ایشان و تعداد قابل توجهی نشریات تخصصی و کمیاب حوزه ادبیات را به این کتابخانه اهدا کردند که با اضافه شدن و خرید حدود یکهزار جلد کتاب نویسندگان متأخر، یکی از کتابخانه های منحصربه فرد در حوزه ادبیات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه عمومی «فرهنگسرای استاد بهمن بیگی» شیراز گشایش یافت

کتابخانه عمومی «فرهنگسرای استاد بهمن بیگی» شیراز گشایش یافت