مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 11:552020-11-14سياسي

ایجاد مرکز اسناد دوران مشروطه در اطراف مجموعه صوراسرافیل و ملک المتکلمین


عضو شورای شهر تهران امروز طی بازدید از از آرامگاه ملک المتکلمین و صوراسرافیل گفت: بنا است مجموعه اسناد دوران مشروطه در کنار آرامگاه صوراسرافیل و ملک المتکلمین ایجاد شود تا این مرکز اسناد محلی برای مراجعه پژوهشگران باشد.

- مجید فراهانی طی بازدید از محل دفن صوراسرافیل و ملک المتکلمین خبر داد ایجاد مرکز اسناد دوران مشروطه در اطراف مجموعه صوراسرافیل و ملک المتکلمین عضو شورای شهر تهران امروز طی بازدید از از آرامگاه ملک المتکلمین و صوراسرافیل گفت: بنا است مجموعه اسناد دوران مشروطه در کنار آرامگاه صوراسرافیل و ملک المتکلمین ایجاد شود تا این مرکز اسناد محلی برای مراجعه پژوهشگران باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی، رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی بازدید از آرامگاه ملک المتکلمین و صوراسرافیل گفت: این افراد دو تن از پیشگامان جنبش مشروطه بودند و به شهادت رسیدند و جنازه آن ها پشت حصار باغ شاه انداخته شد و شبانه توسط دوستداران مشروطه دفن شدند.

او افزود: متاسفانه از آن تاریخ تا کنون بنای یادمان درخوری که نشان دهنده قدمت مشروطه خواهی باشد، ساخته نشده است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: جنبش مشروطه به عنوان جنبش قانون خواهی و دموکراسی خواهی سابقه بیش از جنبش اصلاحات در ژاپن دارد و حرکت مردم ایران برای حاکمیت قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکز اسناد دوران مشروطه در اطراف مجموعه صوراسرافیل و ملک المتکلمین

ایجاد مرکز اسناد دوران مشروطه در اطراف مجموعه صوراسرافیل و ملک المتکلمین