مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 11:552020-11-14اقتصادي

بزرگترین سلول دفن بهداشتی پسماند هرمزگان در حاجی آباد افتتاح شد


بزرگترین پروژه دفن بهداشتی پسماندهای غیر قابل بازیافت هرمزگان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در حاجی آباد افتتاح و راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صفر صادقی پور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان بعدازظهر شنبه در مراسم افتتاح بزرگترین پروژه دفن بهداشتی پسماندهای غیرقابل بازیافت هرمزگان اقدام شهرداری حاجی آباد در ایجاد محل مرکزی دفن بهداشتی پسماند و احداث بزرگترین سلول دفن بهداشتی در هرمزگان را حایز اهمیت دانست و آن را الگویی جهت سایر مناطق استان عنوان کرد.

صادقی پور تأکید کرد: جهت حفظ محیط زیست و سرمایه های ملی، دیگر شهرداری های استان نیز می بایست طرح های کاهش تولید پسماند و در نهایت دفن بهداشتی پسماندهای غیر قابل بازیافت را طبق تکالیف قانونی خود و تأکید کارگروه مدیریت پسماند استان تا پایان سال به صورت اصولی به اجرا در آورند و دستگاه های ذیربط به ویژه اداره کل حفاظت محیط زیست و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جهت حصول نتیجه مطلوب پیگیری های لازم را به عمل آورند.

صادقی پور بیان داشت: تا پیش از اجرای این طرح، تعداد 12 محل دفن پسماند جهت 13 شهر و روستای منطقه حاجی آباد وجود داشت که تمامی این محل ها از لحاظ مکانی دارای شرایط غیر استاندارد بودند و پسماندها بر روی سطح زمین تلنبار و سوزانده می شدند که باعث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین سلول دفن بهداشتی پسماند هرمزگان در حاجی آباد افتتاح شد

بزرگترین سلول دفن بهداشتی پسماند هرمزگان در حاجی آباد افتتاح شد