مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 12:052020-11-14اقتصادي

استان زنجان رتبه سوم تجارت الکترونیک را در کشور دارد


مدیر کل پست استان زنجان ساز و کار اداره پست را مانند ساز و کار بانک ها دانست و گفت: بعد از تحویل کالا به شهر های دیگر با آنها، از کیفیت خدمت رسانی پست پرسش می شود که در این خصوص استان از لحاظ کیفیت ارسال در مقام هشتم و از لحاظ اقتصادی و شاخص های دیگر در رتبه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا حمیدپور ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه در ایام کرونا کار اداره پست چند برابر شده است، اظهار کرد: برخلاف برخی از ادارات که کار آنها کمتر شده است کار و مشغله اداره پست در ایام کرونا بیشتر شده است.

مدیر کل پست استان زنجان دلیل افزایش کار اداره پست را خرید و فروش اینترنتی دانست و تصریح کرد: در ایام کرونا به دلیل اعمال محدودیت های ایجاد شده، بیشتر مردم به صورت آنلاین کالا های مورد نظر خود را خریداری کرده و یا به فروش می رسانند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان مقام سوم را در ارسال بسته های پستی دارد، افزود: زنجان بعد از استان تهران و خراسان رضوی بیشترین مرسوله پستی را در سراسر کشور دارد.

حمیدپور با اشاره به ظرفیت های بالای پستی در استان زنجان گفت: دلیل زیاد بودن مرسولات پستی در استان به دلیل فراهم بودن زیرساخت ها و فروشگاه های اینترنتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان زنجان رتبه سوم تجارت الکترونیک را در کشور دارد

استان زنجان رتبه سوم تجارت الکترونیک را در کشور دارد