مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 12:402020-11-14ورزشي

قایدی-صیادمنش؛ راه و چاه


مهدی قایدی و الله یار صیادمنش درخشش در فوتبال را به سبک و سیاق مشابهی شروع کردند اما هر کدام راه متفاوتی را برای آینده خود انتخاب کردند که تبعات مثبت و منفی را برای آن ها به دنبال داشت.

- مهدی قایدی و الله یار صیادمنش درخشش در فوتبال را به سبک و سیاق مشابهی شروع کردند اما هر کدام راه متفاوتی را برای آینده خود انتخاب کردند که تبعات مثبت و منفی را برای آن ها به دنبال داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار دوستانه با بوسنی عملکرد کم نقصی را از خود به جای گذاشت.

اگر چه حریف تعداد زیادی از ملی پوشان اصلی خود را برای بازی با هلند رزرو کرده بود ولی تیم دست و پا بسته ای نبود و ایران مقابل همین تیم اشتباه زیادی مرتکب نشد.

در اواخر بازی، جای گیری مناسب مهدی قایدی روی خط آفساید بوسنی و ارسال دقیق سعید عزت اللهی منجر به توپ گیری مهاجم جوان استقلال پشت سر مدافعان بوسنی و ضربه دقیق و روی پای این بازیکن به کنج دروازه بود تا اختلاف به عدد دو برسد؛ گلی که از آن به عنوان گل مدرسه ای یاد می شود چرا که از لحظه ارسال پاس تا کنترل و ضربه قایدی، همه چیز تمرین شده و بی نقص انجام شد.

حالا مهدی قایدی با انجام دو بازی ملی که روی هم رفته نیم ساعت هم نمی شود، اولین گل ملی خود را به ثمر رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قایدی-صیادمنش؛ راه و چاه

قایدی-صیادمنش؛ راه و چاه